Väärtustame teid, imelised naised. Vanusest sõltumata.
„Kampaania peamine eesmärk on murda üsna sageli tööturul esile kerkivaid eelarvamusi keskealiste naiste kohta, mis tihti saavad määravaks, miks need naised tööd ei leia,“ sõnas Rimi personalijuht Kaire Tero. „See pole tõsi, et vanemad naised on ajast maha jäänud, ei oska kasutada tehnoloogiat ega taipa midagi maailmas aset leidvate muutuste kohta. Seepärast otsustasime Rimiga tuua selle naise avalikkuse ette, et anda talle õiglane identiteet. Kes siis on see vanem naine, keda kohtame iga päev näiteks kassalindi taga? Julgen kinnitada, et see naine on väga hea ja lojaalne töötaja, oskab hästi klientidega suhelda ning on õppimisvõimeline. Meie hindame selliseid töötajaid kõrgelt ning toetame igati nende püüdlusi.“
Kaire Tero rääkis, et kampaania tarbeks intervjueeriti erinevas vanuses inimesi, kelle nägemus keskealisest naisest tööturul ei olnud eriti optimistlik. „Kui me neid arvamusi oma küpsemas eas kolleegidele näitasime, siis nende reaktsioon oli väga üllatunud, et neid peetakse kellekski, kes nad tegelikult üldse ei ole. Usun, et siinkohal saab ka kodu anda väga palju – kui me hindame oma vanemaid ning peame nende elukogemusest lugu, siis teevad ka seda meie lapsed, kellest endist saavad mõnekümne aasta pärast tulevased tööandjad.“
„Vanemat inimest tööle võttes tasub alati mõelda sellele, et meie endi emad, tädid ja vanaemad on meile kallid ning toredad, kelle kohta ei arvaks, et nad pole suutelised õppima midagi uut või ei jagaks tänapäevaseid trende,“ lisas Kaire Tero. „Nõustun igati tervise- ja tööministri Riina Sikkuti kuldaväärt mõttega, kes ütles hiljuti, et kui meil on korraga elus rohkem põlvkondi, saame kasutada vanemate inimeste oskusi, kogemusi ja teadmisi – see, kui sul on elus vanemad ja vanavanemad, tähendab hoopis rikkamaid perekondlikke ja põlvkondade vahelisi suhteid.“
Rimi Eesti Food AS (www.rimi.ee) kauplused kuuluvad Rootsi kapitalil põhineva Rimi Baltic AB kaupluste hulka, mille ainuomanikuks on ICA Gruppen AB. Rimi tugevuseks on tervislik kaubavalik, kvaliteetsed puuviljad ning mitmekesine omatoodete sortiment. Kokku on Rimi Baltic AB-l kolmes Balti riigis 263 kauplust, sealhulgas 80 hüpermarketit (neist 14 Eestis), 145 supermarketit (neist 70 Eestis), 38 odavmüügikauplust Lätis. Rimi pakub Eestis tööd ligi 2700 inimesele.
Kaire Tero, Rimi personalijuht
E-mail: kaire.tero@rimibaltic.com
Tel: +372 5551 4573
Katrin Bats, Rimi avalike suhete juht
E-mail: katrin.bats@rimibaltic.com
Tel: +372 516 7833