Soodsam hind motiveerib inimesi tervislikumalt sööma
Ta lisab, et sel päeval ostetakse ligi 41% rohkem puu- ja köögivilju, mis näitab, et soodsam hind paneb tervislikumaid valikuid tegema.
„2018. aasta Tervise Arengu Instituudi täiskasvanud rahvastiku tervisekäitumise uuringust selgus, et koguni 67% eesti inimestest sööb köögivilju vähem, kui päevane norm ette näeb,“ sõnas Katrin Bats. „Lisaks köögiviljadele ei armasta eestimaalased ka puuvilju, mida sööb soovituslikust päevasest kogusest vähem 46% ja see arv suureneb pidevalt.“
Katrin Bats tõdeb, et puu- ja köögiviljade müügi hüppeline kasv sooduskampaaniate ajal näitab, et tegelikult on inimesed valmis tarbima värskeid vilju rohkem, kuid hinnaskaalal ei ole see kaup alati kõige soodsamate killast. „Puu- ja köögiviljad on kahjuks muutunud selliseks toiduks, mida paljud tänapäeva inimesed pole harjunud sööma ning kui lisada sinna veel hinna aspekt, siis reaalsus ongi just selline, nagu TAI uuringust ilmnes. Samuti on Eestis toidukaupade käibemaksumäär üks kõrgemaid Euroopas,“ kommenteeris Bats.
„Oleme vastutustundliku kaupmehena suunanud poekülastajaid tervislike valikute juurde ning nähes, et tervisereeded on aidanud kliendil puu- ja köögiviljad taas üles leida, otsustasime lisaboonusena kahekordistada kolmeks kuuks puu- ja köögiviljade ostusummalt Sinu Rimi kaardile kogunevat raha. Bats toob välja, et keskmiselt ostab iga kuu puu- ja köögivilju 315 011 unikaalset püsiklienti, kes kulutavad selleks umbes 12 eurot kuus ehk siis kolme kuuga teeniks Rimi kliendid puu- ja köögiviljadelt kokku 226 808 euro väärtuses Rimi raha.
Katrin Bats lisab, et tervislik toit ei tohiks olla kallis ning nad soovivad üle Baltikumi hoida seda mõistliku hinna juures – see on ka üks osa Rimi strateegiast. „Inimeste tervislik eluviis on väga oluline – terve inimene on see, kes hoiab üleval Eesti majandust. Ja käib poes.“