Rimis ei tõsta käibemaks vähemalt 700 toote hinda
Klientide jaoks tähendab see, et nad saavad jätkuvalt osta piima, leiba, puu- ja juurvilju, liha, kala ning teatud hügieenitooteid soodsamate hindadega. Lisaks ei mõjuta käibemaksu tõus eelmärgistatud toodete nagu sokkide, rõivaste ning pesu hindu.
Rimi Eesti ostujuht Marilin Jürisson selgitab, et programm käivitati aasta aega tagasi 300 tootega ning eesmärgiks oli aidata inimestel hoida oma igapäevased kulud kontrolli all. "Jätkame samas suunas, püüdes säilitada hinnastabiilsust ajal, mil maksukoormus kasvab," ütleb Jürisson.
Jürissoni sõnul on programm tänaseks laienenud 700 tooteni, et hoida tootevalik mitmekesine. "Enim ostetud tooted on näiteks Alma piim, pesemata Eesti kartul, Champion õun, nii Saaremaa kui Värska vesi ning Leiburi rukkipala. Sügisel tulime välja Rimi Smart omamärgitoodete sarjaga, mis sai koheselt sooja vastuvõtu osaliseks ning kõik Rimi Smart tooted kuuluvad nüüd ka „Tõenäoliselt parim tavahind turul“ programmi” selgitab Jürisson.
Hinnaprogrammi kuuluvad tooted on saadaval nii kauplustes kui e-poes ning on erimärgisega. Tooted on valitud vastavalt sellele, mida kliendid kõige enam ostavad, hõlmates nii tuntud brände kui ka Rimi omamärgitooteid. Sortimendis on ka taimsed ja vegan tooted.
"Rimi eesmärk on pakkuda olulistele toodetele turu madalaimat püsihinda. Jälgime konkurentide tegevust ning teeme vastavalt sellele ka korrektuure," lisab Jürisson.