Rimi palub üle 600 000 kliendikaardi kasutajal tulenevalt seaduse muutusest uuendada oma andmed
„Rimi jaoks on andmete uuendamine vajalik selleks, et olla kooskõlas seadusest tuleneva määrusega,“ sõnas Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Arro. „Oleme täiendanud oma kliendiprogrammi selleks, et edaspidigi olla vastutustundlik ja aus ettevõte. Loodame, et kliendid annavad täiendava nõusoleku ning saame kõik lepingud viia uute nõuetega kooskõlla. Klientidele annab seadus juurde õigusi ja tagab andmete sihipärase ja ausa kasutuse.“
„Näiteks kui seni oli kliendil õigus lasta oma andmed kustutada, siis edaspidi saab ta lasta kanda need teise jaeketi andmebaasi üle. Võimalusi tuleb juurde, me teavitame sellest kliente ning usume, et seadusemuudatus aitab klientidel tulevikus saada reeglina neid pakkumusi, mille saamisest nad huvitatud on. Hetkel on Rimil üle 600 000 kliendikaardi kasutaja ning meie statistika näitab, et keskmiselt säästetakse tänu kliendikaardile umbes 200 eurot aastas,“ rääkis Andrija Arro.
Oma andmete sihipäraseks kasutamiseks uue määruse järgi saab nõusoleku anda Rimi terminalis või kodulehel. Kõik, kes on saanud Rimi kliendikaardi uue kliendina alates 1. veebruarist 2018, oma isikuandmete kasutamist uuesti kinnitama ei pea.
Rimi Eesti Food AS (www.rimi.ee) kauplused kuuluvad Rootsi kapitalil põhineva Rimi Baltic AB kaupluste hulka, mille ainuomanikuks on ICA Gruppen AB. Rimi tugevuseks on tervislik kaubavalik, kvaliteetsed puuviljad ning mitmekesine omatoodete sortiment. Kokku on Rimi Baltic AB-l kolmes Balti riigis 263 kauplust, sealhulgas 78 hüpermarketit (neist 15 Eestis), 139 supermarketit (neist 71 Eestis), 46 odavmüügikauplust. Rimi pakub Eestis tööd ligi 2700 inimesele.