Rimi muutis hinnasiltide poliitikat

18 Oktoober, 2024
Rimi tegi muudatusi oma hinnakommunikatsioonis, muutes hinnasiltide süsteemi inimestele selgemaks ja arusaadavamaks. Lisandusid roosad sildid, mis kuvavad soodushindu Rimi klientidele.

„Soovisime teha hinnad selgemaks ja lihtsamini arusaadavaks nii oma klientidele kui ka töötajatele,“ selgitas Rimi turundusjuht Marta Vihtre. Uue süsteemi kohaselt on hinnasiltide värvidel selge tähendus. Valge tähistab tavahinda, kollane soodushinda kõikidele klientidele ja roosa kliendikaardi omanikele mõeldud sooduspakkumisi. “Roosa värv aitab meie lojaalsete klientide jaoks pakkumised esile tuua ning muudab hinnakommunikatsiooni hõlpsamini arusaadavaks,“ selgitas ta.
 

Miks just roosa? 

Roosa on täna juba lojaalsusprogrammi värv ja nii on kliendil lihtsam otsida poes harjumuspärast värvi hinnasildiga tooteid. Kollane värv jääb aga kõigile klientidele mõeldud sooduspakkumisi tähistama. “See on rahvusvaheliselt tunnustatud praktika: kollane tähistab soodushinda,” rõhutas Vihtre.
 

Lisaks hinnasiltide värvide muutusele tehti ka teisi uuendusi, mis aitavad pakkuda paremat ostukogemust. „Numbrid hinnasiltidel on nüüd suuremas kirjas ja silmatorkavamad, et inimesed märkaksid häid pakkumisi kiiremini,“ selgitas Vihtre. Lisaks on siltidele lisatud allahindlusprotsendid, mis aitavad klientidel hõlpsamini näha, kui suur on soodustus.

Tooteomadusi nagu gluteeni-, laktoosi-, suhkruvaba ja vegan aitavad endiselt eristada vastavad piktogrammid. Samuti on Eesti ja Ukraina päritolu tooted tähistatud lipuga, et oleks selgelt nähtav, millist riiki toode esindab. Juustudel ja veinidel on välja toodud aga kõik riigid, sest nendes kategooriates on paljude klientide jaoks päritoluriik oluline.
 

Efektiivsus ja jätkusuutlikkus

Rimi uue hinnasiltide süsteemi rakendamine on osa efektiivsuse tõstmise ja jätkusuutlikkuse parandamise programmist. „Muudatused aitavad vähendada eelprinditud siltide hulka ja raiskamist, mis toetab meie üldist jätkusuutlikkuse eesmärki,“ sõnas Vihtre. Lisaks aitab see programm hoida kauplused puhtamad visuaalsest mürast, muutes ostukogemuse meeldivamaks ja mugavamaks.
 

Kuigi kõik Rimi kauplused ei ole veel uuele süsteemile üle läinud, on plaan viia kõik uuendused lõpule oktoobri lõpuks. „Oleme kindlad, et see samm parandab meie teenust ning aitab hindadest kiiresti ja selgelt ülevaate saada,“ lõpetas Marta Vihtre.

Rimi Eesti Food AS (www.rimi.ee) kauplused kuuluvad Rootsi kapitalil põhineva Rimi Baltic AB kaupluste hulka, mille ainuomanikuks on ICA Gruppen AB. Rimi tugevuseks on tervislik kaubavalik, kvaliteetsed puuviljad ning mitmekesine omatoodete sortiment. Kokku on Rimi Baltic AB-l kolmes Balti riigis 301 kauplust, sealhulgas 94 hüpermarketit (neist 17 Eestis), 89 supermarketit (neist 23 Eestis), Rimi minisid 98 (neist 39 Eestis), ekspress Rimisid 20 (neist 3 Eestis). Rimi pakub Eestis tööd ligi 2800 inimesele.

Lisainfo:
 

Teet Koljal
Rimi Eesti Food AS
PR juht
E-mail: teet.koljal@rimibaltic.com
Tel: +372 50 77 555


Populaarsed artiklid