Rimi: Ligikaudu 40% jäätistest ostetakse soodushinnaga

15 August, 2024
Eestimaalaste lemmikjäätised on Vanilla Ninja ja Väike Tom, ligemale pooled jäätistest ostetakse soodushinnaga. Kuumade ilmade ajal on Rimi kauplustes märgata jäätisemüügi olulist kasvu, kaubaks lähevad nii kohalike kui välismaiste tootjate jäätised. 

"Iga aasta kevad-suvel aprillist septembrini süüakse pea poole rohkem jäätist kui sügisel-talvel. Kuum ilm võib jäätise müüki kasvatada lausa neljandiku võrra. Erinevate piirkondade kauplustele avaldab kuumalaine loomulikult erinevat mõju, näiteks üks korralik 30-kraadine rannapäev võib Pirita kaupluses jäätise päevamüüki tõsta rohkem kui 4 korda," selgitas Rimi ostujuht Marilin Jürisson.

Tarbijad eelistavad ka jäätiste puhul soodsamaid tooteid ja ligikaudu 40% Rimis müüdud jäätistest on soodushinnaga tooted. Odavama eelistamist näitab ka see, et tänavused uudistooted, omamärgi jäätised Rimi Smart on väga populaarsed: selle kaubamärgi topsijäätis maksab 40 senti. Keeruka majanduskeskkonna kiuste müüs Rimi mullu juunis 100 000 jäätist rohkem kui aasta varem. Tänavu juunis müüdi aga 200 000 jäätist enam kui kaks aastat tagasi. “Tundub, et kehvematel aegadel hoitakse suurematelt ostudelt küll raha kokku, kuid jäätis on selline mõnus väike asi, mida endale ikka lubatakse,” lisas Jürisson. 

Rimi andmetel on kõige populaarsem päev jäätise ostmiseks reede, mida kinnitavad ka aasta lõikes tehtud ostuanalüüsid. "Eks see tuleneb sellest, et kõige rohkem ja kõige suuremad ostud kauplustest tehaksegi reedeti," lisas Jürisson. Kui mõni aasta tagasi eelistasid inimesed perepakendeid, siis nüüd ostetakse pigem üksikpakendis pulga-, topsi- ja koonusjäätisi. "Kõige olulisem on jäätise puhul inimese maitse-eelistus, kuigi soodushind mängib samuti kasvavat rolli. Ligikaudu 40% jäätistest ostetakse soodushinnaga, kuid läbi aastate on kõige rohkem ostetud Vanilla Ninjat ja Väikest Tomi," ütles Jürisson.

Rimi peab oluliseks kohalike tootjate toetamist. "Meil on Eestis väga palju tugevaid tootjaid, seega on pooled kõigist müüdud jäätistest kodumaised. Rimides on Eesti tooteid lihtne märgata, sest nende toodete hinnasildil on Eesti lipp," rõhutas Jürisson. Rimi valikus on ka orgaanilised jäätised, mille esiseas on samuti just kohaliku tootja La Muu tooted. "Meie kaupluste valikust leiab La Muu jäätiseid, millest suur osa on mahetooted. Tooted leiab kauplustest kergesti üles hinnasildil välja toodud mahemärgise järgi," lisas ta.

Taimsete jäätiste müük ei ole viimastel aastatel eriti muutunud, moodustades umbes 2% kõigist müüdud jäätistest. Kõige populaarsemad on Magnum ja Super Viva. Ka selles tootegrupis eelistatakse just üksikpakendeid, pulga- ja topsijäätisi.

Rimi Eesti Food AS (www.rimi.ee) kauplused kuuluvad Rootsi kapitalil põhineva Rimi Baltic AB kaupluste hulka, mille ainuomanikuks on ICA Gruppen AB. Rimi tugevuseks on tervislik kaubavalik, kvaliteetsed puuviljad ning mitmekesine omatoodete sortiment. Kokku on Rimi Baltic AB-l kolmes Balti riigis 301 kauplust, sealhulgas 94 hüpermarketit (neist 17 Eestis), 89 supermarketit (neist 23 Eestis), Rimi minisid 98 (neist 39 Eestis), ekspress Rimisid 20 (neist 3 Eestis). Rimi pakub Eestis tööd ligi 2800 inimesele.

Lisainfo:
Teet Koljal
Rimi Eesti Food AS
PR juht
E-mail: teet.koljal@rimibaltic.com
Tel: +372 50 77 555


Populaarsed artiklid