Rimi kuulsaid pitsasid saab nüüd e-poe kaudu soojalt otse koju ja kontorisse tellida

17 Juuli, 2024
Rimi e-poe sortimenti lisandusid hiljuti Rimi pitsameistrite soojad pitsad, mis on tavakauplustes väga populaarsed ja klientide poolt armastatud. Tellimuste täitmise tähtaeg on ise pitsale järele minnes kuni 30 minutit ning kuni 60 minutit ekspresskulleri kohaletoimetamisel. 

E-poe sortimendijuhi Kirtti Saare sõnul on tänulikud kliendid uue võimaluse rõõmuga omaks võtnud. „Kliendid on meilt korduvalt küsinud, kas saaksime lisada soojad pitsad e-poe sortimenti, ent kuna seni oli meil võimalik transportida vaid jahe- või sügavkülmutatud tooteid, jäi see lihtsalt ideeks. Hiljuti saime aga võimaluse soojad pitsad läbi ekspresstellimuste ja ekspresstarne müüki panna,” räägib Saar. „Kõigest 30 minutise ettetellimisega saab klient sooja pitsa läbi ekspresstellimuse kauplusest kätte, aga siin eeldame, et ta tuleb ka kohe oma tellimusele järgi, et pitsa ikka soojalt sööjateni jõuaks.”

Hetkel on valikus kolme sorti pitsat: Kreeka, viineri- ja hakklihapitsad ning neid saab tellida Tallinna, Tartu, Viljandi, Pärnu ja Narva kauplustest. Peagi on see maitsev võimalus lisandumas Kuressaare ja Rakvere inimeste jaoks. Rimi pitsameistrite toodang on tõesti populaarne – eelmisel aastal müüsid Rimi Eesti kauplused 9000 tonni ehk ligi miljon pitsat.

Kuidas üldse kujuneb Rimi e-poe sortiment?

Tänavu mais neljandat sünnipäeva tähistanud Rimi e-poes on saadaval kliendi kodupoe sortiment. See tähendab, et sortiment võib piirkonniti erineda, kuna näiteks Saaremaal toimub e-poe tellimuste komplekteerimine Auriga Rimi supermarketis, Tallinnas aga suurtes hüpermarketites, mille valikus on oluliselt rohkem tooteid.

„E-poes pakutava baasiks on meie tavapoodide kaubavalik, ent teatud kategooriates teeme siiski mööndusi ja pakume veidi kitsamat valikut. Peamiselt on see seotud tehniliste piirangutega, näiteks ühe tootekoodi all on erineva disaini ja välimusega tooted või värsked austrid, mida peaks transportima jääl,” selgitab Saar. Ta lisab, et tulevikus on tõenäoliselt e-poe võimaluste piiriks vaid fantaasia ja tahe kliendisoovidele vastu tulla, sest ollakse pidevas arenemises ja otsitakse võimalusi, kuidas pakkuda klientidele sarnaselt head ostukogemust läbi keti erinevate formaatide.

E-poe klient teeb tellimused ette keskmiselt 20 tundi ja keskmiselt on kliendi ostukorvis 24 erinevat toodet, aga on olnud ka tellimusi, kus ostukorvis on üle 150 erineva toote. Saar nendib, et umbes 80% e-poe ostukorvidest sisaldab köögivilju ja juurvilju ning neile järgnevad TOP kategooriad on piimatooted, puuviljad ja marjad, värske leib ja töödeldud lihatooted. Kõige sagedamini on e-poe ostukorvis banaan, Rimi kurk, porgand, Rimi hapukoor ja punane paprika.

„Tavakauplustega võrreldes müüme e-poes rohkem tooteid järgmistest kategooriatest: mähkmed, vegantooted, beebitoidud, külmutatud tooted ja konserveeritud tooted. Vähem pannakse e-poes ostukorvi impulsskategooriate tooteid, alkoholi ja tööstuskaupa,” loetleb e-poe sortimendijuht. Lisaks on piirkondlikud erisused: näiteks Tallinnas ja Tartus eelistavad kliendid 1,5-liitrist Alma 2,5% piima, Saaremaal, Viljandimaal, Pärnumaal, Ida-Virumaal ja Rakvere piirkonnas aga üheliitrist 2,5% Rimi piima. Eristuv on ka Haapsalu klient, kelle esmavalikuks on 2-liitrine Farmi täispiim 3,8-4,2%.

Talu Toidab valik on e-poes eraldi kategooria all

Saar lisab, et Rimi kliendid hindavad kõrgelt kohalike väiketootjate tooteid. „Kohe e-poega alustades hakati soovi avaldama, et soovitakse tellida Talu Toidab osakonna kodumaist kaupa. Meie e-poe kliendid eelistavad mahetoitu – kõige sagedamini leiab Talu Toidab valikust ostukorvis kohalikke mahemune, Hiiumaa lihaveise hakkliha ja erinevaid piimatooteid, nagu kohupiimakreemid, magustoidud, erinevad juustud ja külmutatud BabyCooli beebitoit.”

Tähtpäevadeks ja niisama suuremateks kogunemisteks ettevalmistamise teeb mugavaks võimalus tellida e-poest ette peolauatooteid koos oma tavapärase muu peoks vajaliku tootenimekirjaga. Lisaks traditsioonilistele salatitele ja singirullidele pakutakse erinevaid suupisteid, sushivaagnaid ja kaupluses kohapeal käsitööna valmistatud kringleid ja stritsleid. Peolaua kõige populaarsemad tooted on Rimi pagarite kringlid. Mugav lahendus nii täiskasvanute kui ka laste peole on puuviljavaagen, lihavaagen või juustuvaagen. Kui aga on soov külalistele pakkuda mitu käiku, saab tellida ahjuköögivilju ja paneeritud kanašnitsleid, mida tuleb ise enne tarbimist soojendada. Magustoiduks võib valida peolaua koogi, kringli või tellida hoopis sõõrikuvaagna.

Rimi e-pood aitab kaasa ka heategevusele

„Hiljuti laienesid meie e-poes annetamisvõimalused – tellid toidu endale ja saad teha heateo ka teistele! Rahalist annetust koos oma tellimusega saab teha Toidupangale, Punasele Ristile või lemmikloomade toetuseks Varjupaikade MTÜ-le,” räägib Saar. „Teeme juba mitu aastat koostööd Toidupangaga ja alates sellest aastast Varjupaikade MTÜ-ga ning pakume võimalust klientidele vormistada eraldi tellimus sobilike toodetega, mille toimetame ise Tallinnas Toidupangale või erinevate piirkondade loomade varjupaikadele Pärnus, Viljandis, Kuressaares ja Tallinnas.”

Toidupangale saab annetada erinevaid kuivaineid ja esmatarbekaupasid ja loomade varjupaikadele lemmikloomatoitusid ja -tarbeid. Rimi, Toidupank, Punane Rist ja Varjupaikade MTÜ on väga tänulikud, kui panustad kasvõi veidikene iga tellimusega.

Rimi e-post toidukaupa tellides hoiab kokku aega ja raha – eriti, kui planeerida oma ostud ette. E-poe häkk number 1 säästmisel on Kojuveoteenuse paketi soetamine 4,99 euro eest, sest see võimaldab lausa kaks kuud muretult tellida kasvõi igapäev!


Populaarsed artiklid