Pühade ajal e-poes 2x rohkem kliente
Rimi e-kaubanduse juht Helen Lednei sõnas, et Rimi e-poes ostles pühade ajal 83% enam kliente kui igapäevaselt. „E-poe külastatavuse kasv aasta lõpus näitas selgelt, et paljud Eesti elanikud järgisid pühade ajal Terviseameti soovitusi ning füüsilise poe külastamise asemel käidi rohkem ka e-poes,“ kinnitas ta.
„Üllatavalt tegid e-poes kõige suurema müügikasvu traditsiooniliste jõulutoitude asemel vegantooted ning külmutatud marjad ja köögiviljad – mõlema tootegrupi müük tõusis üle kahe korra. Vegan ja ökosarjade kaupu osteti pühade ajal e-poest isegi rohkem kui füüsilisest poest,“ lausus Rimi e-kaubanduse juht. „Vegantoodetele järgnesid 160% müügitõusuga liha ning juustud. Tavalisest rohkem osteti e-poest ka puu- ja köögivilju ning kala. Kokkuvõttes tegi aga Rimi e-pood jõulude ajal ning vana-aasta õhtul oma rekordmüügid.“
Helen Lednei rääkis, et aasta lõpunädalatel kasutati eriti aktiivselt ka Rimi drive alasid, kus teenindaja tõstab tellitud kauba otse kliendi auto pakiruumi. „Rimi drive’i kasutati pühade ajal üle kahe korra rohkem, mis on ka mõistetav: drive alad on kauba üleandmiseks kõige turvalisemad, sest klient ei puutu teenindajaga kokku,“ lisas Lednei.
Rimi drive’id asuvad Laagri, Haabersti, Peterburi tee, Lasnamäe Centrumi, Tartu Lõunakeskuse ning Narva Fama hüperis.
Milliseid toiduaineid olid Eesti, Läti ja Leedu Rimi kauplustes pühade ajal kõige menukamad?
- Osteti 170 tonni kala, mida on 23% rohkem kui eelmise aasta jõulupühadel-aastavahetusel
- Detsembris osteti rohkem kui 450 000 pakki taimeteed
- Köögivilju müüdi jõulunädalal 100 tonni rohkem kui eelmisel aastal samal ajal
- Tsitruselisi müüdi jõulunädalal 800 tonni
- Jõulude ja aastavahetusega müüdi 1200 tonni mandariine
- Võrreldes eelmise aasta jõuludega müüdi 10 tonni rohem marju, Eestis aga osteti marju lausa üle 2 korra rohkem
- 5 korda tõusis mahekurkide müük