KKK
Tellimine
Tagasi küsimuste ja vastuste juurdeSinu tellimusele võib olla lisatud kingitus. Kui Sa ei soovi kingitust saada, siis eemalda see ostukorvist või anna kingitus tellimuse üleandmisel meie kullerile tagasi.
Palun teavitage sellisel juhul Rimi klienditeenindust. Kui valisite tellimuse kättesaamiseks kaupluse, siis võite tellimusele järele tulla sama päeva õhtuni. Kui te tellimusele järele ei tule, tagastatakse raha teie kontole, välja arvatud maksumus kiiresti riknevate kaupade eest.
Tellimuse tarneviisi on võimalik muuta aktiivsetel tellimustel oma e-poe profiili alt va. juhul kui tellimuse vormistamisel on kasutatud tarneviisi põhist kupongi. Tellimuse tarneviisi muutmisel ei broneerita olemasolevat tarneaega ja tuleb valida uus tarneaeg saada olevate aegade seast.
Kui soovitud toode ei olnud tellimuse komplekteerimise ajal kättesaadav, asendatakse see teise sarnase tootega, mille kõrvale lisatakse märge „toode on asendatud“. Kui asendustoode on kallim, ei nõuta selle eest lisatasu. Kui see on odavam, tagastame ülejäänud maksumuse. Kui sa ei soovi toodete asendamist, siis palun tee oma tellimuses vastav valik, milliseid tooteid soovid asendada ja milliseid mitte.
Pakkimise hind sisaldab komplekteerimist ning pakendeid (paberkotid ja muud pakkematerjalid).
Minimaalse tellimuse väärtus on 20 eurot.
Tellimusse saab tooteid lisada va. juhul kui toodete maksimaalse koguse piirmäär on täis. Tooteid eemaldada ei ole võimalik.
Tellimust on võimalik muuta kuni ajani, millal tellimus suunatakse komplekteerimisele. Iga tellimuse muudatuste teostamise täpne kuupäev ja kellaaeg on välja toodud tellimuse kinnituse e-mailis.
Ekspress tellimus on tellimus, millele klient saab tulla järele 30 min pärast tellimuse vormistamist. Ekspress tellimuste puhul on miinimum ostukorvi nõue 20€, nii nagu teiste tarneviiside puhul. Lubatud on 20 erinevat toodet.
Jah, sul on võimalik tellida oma kaubad mugavalt nutipostkasti. Loe lähemalt siit.
Korduvtellimus on tellimus, mille puhul saad Sa kokku panna kindla ostukorvi ning seejärel valida fikseeritud tarneviisi, tarnepäeva ja kellaaja, millal soovid tellimust kätte hakata saama. Korduvtellimuse puhul saad valida, kas soovid tellimust kätte saada iga nädal või iga kahe nädala tagant.
Jah, 48 tundi enne uue korduvtellimuse saabumist saabub Sinuni teavitav e-mail, mis annab märku peagi saabuvast tarnest ning samuti võimalusest veel muuta ostukorvis olevaid tooteid.
Tõenäoliselt on ebaõnnestumise põhjuseks aegunud/valede andmetega sisestatud pangakaart. Proovige luua uus korduvtellimus.
Jah saad, kuid pead seda tegema ühe tellimuse haaval (korraga kogu paketti tühistada ei saa, pead profiili alt tühistama kõik tulevad korduvtellimused ühe kaupa ära).
Jah, korduvtellimuste puhul ei ole piiranguid, võib seadistada mitu tükki.
Logi sisse oma profiilile, vali sektsioon "Lemmikud" ja ava "Salvestatud ostukorvid" vaade, kustuta ebavajalikud ostukorvid.