0
0,00 €
Vali aeg

KKK

Kas ma saan loobuda kingitusest?

Sinu tellimusele võib olla lisatud kingitus. Kui Sa ei soovi kingitust saada, siis eemalda see ostukorvist või anna kingitus tellimuse üleandmisel meie kullerile tagasi.

Mida pean tegema, kui mul ei ole võimalik kindlaks määratud ajal oma tellimusele järele tulla?

Palun teavitage sellisel juhul Rimi klienditeenindust. Kui valisite tellimuse kättesaamiseks kaupluse, siis võite tellimusele järele tulla sama päeva õhtuni. Kui te tellimusele järele ei tule, tagastatakse raha teie kontole, välja arvatud maksumus kiiresti riknevate kaupade eest.

Kas tellimuse tarneviisi saab muuta?

Tellimuse tarneviisi on võimalik muuta aktiivsetel tellimustel oma e-poe profiili alt va. juhul kui tellimuse vormistamisel on kasutatud tarneviisi põhist kupongi. Tellimuse tarneviisi muutmisel ei broneerita olemasolevat tarneaega ja tuleb valida uus tarneaeg saada olevate aegade seast.  

Mida tähendab märge „toode on asendatud“?

Kui soovitud toode ei olnud tellimuse komplekteerimise ajal kättesaadav, asendatakse see teise sarnase tootega, mille kõrvale lisatakse märge „toode on asendatud“. Kui asendustoode on kallim, ei nõuta selle eest lisatasu. Kui see on odavam, tagastame ülejäänud maksumuse. Kui sa ei soovi toodete asendamist, siis palun tee oma tellimuses vastav valik, milliseid tooteid soovid asendada ja milliseid mitte.

Mida sisaldab pakkimise hind?

Pakkimise hind sisaldab komplekteerimist ning pakendeid (paberkotid ja muud pakkematerjalid).

Mis on minimaalse tellimuse väärtus?

Minimaalse tellimuse väärtus on 20 eurot. 

Kas tellimust saab täiendada?

Tellimusse saab tooteid lisada va. juhul kui toodete maksimaalse koguse piirmäär on täis. Tooteid eemaldada ei ole võimalik. 

Tellimust on võimalik muuta kuni ajani, millal tellimus suunatakse komplekteerimisele. Iga tellimuse muudatuste teostamise täpne kuupäev ja kellaaeg on välja toodud tellimuse kinnituse e-mailis.

Mis on Ekspress tellimus?

Ekspress tellimus on tellimus, millele klient saab tulla järele 30 min pärast tellimuse vormistamist. Ekspress tellimuste puhul on miinimum ostukorvi nõue 20€, nii nagu teiste tarneviiside puhul. Lubatud on 20 erinevat toodet.

Kas saan e-poest tellida kaupa ka nutipostkasti?

Jah, sul on võimalik tellida oma kaubad mugavalt nutipostkasti. Loe lähemalt siit. 

Mis on korduvtellimus?

Korduvtellimus on tellimus, mille puhul saad Sa kokku panna kindla ostukorvi ning seejärel valida fikseeritud tarneviisi, tarnepäeva ja kellaaja, millal soovid tellimust kätte hakata saama. Korduvtellimuse puhul saad valida, kas soovid tellimust kätte saada iga nädal või iga kahe nädala tagant.  

Loe lisa siit!

Kas mind teavitatakse enne iga korduvtellimuse saabumist?

Jah, 48 tundi enne uue korduvtellimuse saabumist saabub Sinuni teavitav e-mail, mis annab märku peagi saabuvast tarnest ning samuti võimalusest veel muuta ostukorvis olevaid tooteid.  

Miks mu korduvtellimus ebaõnnestus?

Tõenäoliselt on ebaõnnestumise põhjuseks aegunud/valede andmetega sisestatud pangakaart. Proovige luua uus korduvtellimus.  

Kas ma saan tühistada korduvtellimuse paketi?

Jah saad, kuid pead seda tegema ühe tellimuse haaval (korraga kogu paketti tühistada ei saa, pead profiili alt tühistama kõik tulevad korduvtellimused ühe kaupa ära). 

Kas ma saan teha ka mitu korduvtellimust? Näiteks üks igaks teisipäevaks ja teine igaks reedeks?

Jah, korduvtellimuste puhul ei ole piiranguid, võib seadistada mitu tükki. 

Kuidas kustutada salvestatud ostukorvi?

Logi sisse oma profiilile, vali sektsioon "Lemmikud" ja ava "Salvestatud ostukorvid" vaade, kustuta ebavajalikud ostukorvid.

Minu konto

Avaleht Tarneviis
0 0,00 €