0
0,00 €
Vali aeg

KKK

Tarnimata või tagastatud toodete eest raha tagastamine

Tarnimata või tagastatud toodete eest kantakse raha tagasi 2-5 tööpäeva jooksul kontole, millelt tellimuse eest tasuti.

Mida teha, kui ma ei ole toote kvaliteediga rahul?

Võta ühendust Rimi klienditoega ja me aitame Sind kindlasti. Täpsemalt saad lugeda e-poe kasutustingimusi siit

Kas ma võin toote tagastada ükskõik millisesse Rimi kauplusesse?

Ei, toode tuleb tagastada kauplusesse, kust toode väljastati. Toode tuleks tagastada mittesobivuse korral kohe kaupluse väljastuspunkti töötajale või Rimi kullerile*. Kui soovite toote tagastada hiljem, siis tuleb Rimi klienditoega ühendust võtta ja kokku leppida kuidas on võimalik toodet tagastada.

*v.a Wolt kullerile (Wolt tellimuses olevate toodete tagastamiseks võtke palun ühendust klienditoega) 

Mis vormi pean kasutama, kui soovin esitada pretensiooni?
Minu toode asendati ja ma ei ole rahul valitud asendusega, kuidas saan toote tagastada?

Tellimuse komplekteerimise kinnitusel märgitud asendatud tooted saad tagastada kohe kullerile (välja arvatud Wolti kulleriga tellitud tooted, sel puhul võta ühendust Rimi klienditoeaga) või väljastuspunkti/Drive töötajale.

Minu konto

Avaleht Tarneviis
0 0,00 €